W czasach, gdy firmy poszukują oszczędności kluczowa może okazać się oszczędność… czasu. Dzięki obecności w przestrzeniach typu „flex” firmy zostają odciążone z większości zadań administracyjno-biurowych umożliwiając im alokowanie zasobów ludzkich do innych, wymagających dodatkowego zatrudnienia obszarów. Ten aspekt optymalizacji kosztów prowadzenia działalności nie jest jeszcze powszechnie wykorzystywany.

Biura serwisowane, czyli jak komfortowo oszczędzać

Biuro serwisowane (eng. serviced office) to szczególny produkt biurowy, który ze względu na zakres usług powinniśmy traktować jako usługę. Oprócz nowoczesnej przestrzeni do pracy otrzymujemy wsparcie naszej firmy i jej obsługę, dostęp do części wspólnych, jak np. strefy relaksu oraz dodatkowych pracowników.  Jakie usługi uzyskamy w cenie biura i co należy rozumieć przez zawarty w nazwie produktu „serwis”?

Dodatkowi pracownicy dla Twojej firmy

U każdego z operatorów rynku flex zakres usług zawartych w umowie jest różny. W CitySpace stawiamy na komfort firm, które korzystają z naszych przestrzeni, więc lista osób wspierających naszych klientów jest obszerna. Specjaliści, którzy pracują codziennie na bezpieczeństwo, komfort i rozwój biznesów klientów to:

 
◻️ zespół ds. infrastruktury w zakresie konserwacji technicznej (dostępny 24/7),
◻️ specjaliści #ClientService dedykowani do obsługi administracyjno-recepcyjnej Twojej firmy,
◻️ serwis sprzątający (dzienny i wieczorny/nocny),
◻️ specjaliści IT, którzy pomogą Twoim pracownikom skonfigurować firmowy router lub zdalnie podłączyć biurową drukarkę,
◻️ pracownicy ochrony, którzy przez całą dobę monitorują biura oraz pobliskie otoczenie,
◻️ zakontraktowani kurierzy, którzy obsługują przesyłki listowne i paczki,
◻️ Center Managerowie, którzy koordynują pracę wyżej wymienionych osób w poszczególnych lokalizacjach CitySpace,
◻️ dział Sales, który analizuje i oferuje na elastycznych warunkach właściwie dobrane produkty biurowe.