Tegoroczne Badanie Satysfakcji Klienta okazało się niemałym sukcesem dla naszych pracowników i całej firmy. Główne aspekty współpracy z CitySpace zostały ocenione bardzo wysoko. Zbadaliśmy również, które czynniki i w jakim stopniu wpływają na wybór oraz zadowolenie z użytkowania elastycznych przestrzeni biurowych.

Dlaczego wybrać biuro serwisowane, jako siedzibę firmy? (Badanie Satysfakcji 2022)

Jak wskazują odpowiedzi klientów CitySpace jednym z najważniejszych czynników jest lokalizacja biura. Operatorzy, którzy posiadają sieć biur w danym mieście mają zdecydowaną przewagę nad konkurencją. To między innymi dlatego CitySpace posiada 4 biura serwisowane w Warszawie, 4 lokalizacje biurowe we Wrocławiu, biura serwisowane w Katowicach, Krakowie oraz coworking w Trójmieście (Gdańsk). Dysponując siecią maksymalizujemy szanse na bycie dogodną lokalizacją dla większej liczby osób. Warto zaznaczyć, że rozproszenie lokalizacji w danej aglomeracji miejskiej umożliwia korzystanie z oferty CitySpace w nowoczesny i zróżnicowany sposób, np. poprzez posiadanie mniejszych gabinetów w różnych lokalizacjach.

Biura CitySpace we Wrocławiu:

Wedle badania coraz więcej firm i korporacji myśląc o prywatnych, serwisowanych gabinetach i przestrzeniach biurowych na wynajem zwraca uwagę na jakość biurowców, a tym samym na ekologię. Obecność w biurowcach klasy A to najczęściej gwarancja posiadania certyfikatów BREEAM, które określają np. użycie zielonej energii, jak największy dostęp do światła dziennego czy wykorzystane materiały budowlane z recyklingu i wiele więcej. CitySpace korzysta z najwyżej ocenianych, ekologicznych biurowców od Echo Investment, jako członek grupy kapitałowej największego dewelopera w Polsce.

Biura serwisowane, czyli co? (Badanie Satysfakcji 2022)

Serwis, który występuje w nazwie produktu jakim są biura serwisowane wywodzi się od angielskiego słowa “service” oznaczającego obsługę czy dokładniej obsługę klienta, czyli firmy i jego pracowników. To dla nas jedna z najważniejszych kategorii, którą badamy. Aby w pełni ocenić jej jakość zapytaliśmy klientów o kilka kryteriów, w tym:

  • usługi administracyjno-recepcyjne, którą są w cenie biura (obsługa firmowej poczty, przywitanie gości)
  • dostęp  (24 h) do serwisu technicznego
  • całodzienną obsługę specjalistów działu Client Service
  • wsparcie specjalistów IT
  • współpracę z działem Sales (doradztwo odpowiednio produktu, negocjacje)

Wynik 8,3/10 za obsługę klienta to uśredniona ocena klientów powyższych obszarów, która potwierdziła nasze codzienne odczucia! Klienci CitySpace są wysoce zadowoleni z opieki nad ich firmami. Serwis, który jak mantra powtarzany jest przy opisie branży flexspace to nie tylko “dodatkowi pracownicy” CitySpace, którzy dbają o firmy na swojej przestrzeni. To na barkach operatorów elastycznych powierzchni biurowej spoczywa dostarczanie wysokiej jakości infrastruktury IT, przestrzeganie zaawansowanych procedur bezpieczeństwa czy zapewnianie pysznej kawy.

 

___
*Badanie Satysfakcji Klientów, w którym wzięło udział 226 klientów CitySpace zostało przeprowadzone metodą CAWI w okresie czerwiec-lipiec 2022 r. na zlecenie CitySpace przez Centrum Badawczo Rozwojowe Biostat Sp. z o.o.